![SIG Problem Blauwfilter](https://sigmund.be/uploads/resized/media/66344/SIG-Problem-Blauwfilter_2020-08-24-094825_e74bc52ef07b8fe6cbe8ec17b9c70d6f.jpg 288w, https://sigmund.be/uploads/resized/media/66344/SIG-Problem-Blauwfilter_2020-08-24-094825_14a1fe5ff5319edb44497862bc464154.jpg 504w, https://sigmund.be/uploads/resized/media/66344/SIG-Problem-Blauwfilter_2020-08-24-094825_04f0a6111d0bf51e83b0c30920ca8671.jpg 704w, https://sigmund.be/uploads/resized/media/66344/SIG-Problem-Blauwfilter_2020-08-24-094825_1fa73495825fad4fb54d8616fe16c72f.jpg 920w, https://sigmund.be/uploads/resized/media/66344/SIG-Problem-Blauwfilter_2020-08-24-094825_db066c35305c962d42e727af9dc7e805.jpg 1280w, https://sigmund.be/uploads/resized/media/66344/SIG-Problem-Blauwfilter_2020-08-24-094825_0fa134348d4dafb7d22adcff21c69222.jpg 1920w)
Crisismanagement
Een crisis ligt op de loer. Je organisatie-imago riskeert te worden aangetast en je mensen voelen de brui al hangen. Je moet meteen communiceren om de grootste schade te beperken. Want enkel door consistente, ondubbelzinnige en pijlsnelle boodschappen over te brengen, kan je organisatie haar mensen geruststellen in onzekere tijden. Maar... waar communiceer je precies over? Welke (sociale) media zet je in? Welke boodschappen deel je intern, en wat krijgt de buitenwereld te weten? Kortom: knopen doorhakken.
Change
Cases
Tonnen ervaring!
Solutions
Great minds
Achter elk goed team staat een stevig netwerk van experten. Stuk voor stuk professionals die we maar al te graag betrekken bij onze projecten.