SIG Case Greenyard blauwfilter

Greenyard


Employer branding: de kracht van gepassioneerde mensen

Branding

Briefing

"Hoe bouwen we een sterke employer brand op?"

Aanpak

Een sterke employer brand is heel belangrijk als je als organisatie wil groeien. Je wil mensen niet alleen aantrekken, maar je wil die nieuwe mensen ook voor een lange tijd in je organisatie houden. Daarom gingen we bij Greenyard op zoek naar de juiste employer brand. Dit deden we niet alleen, maar met de medewerkers van Greenyard. Wie weet er namelijk beter dan zij wat de voordelen van werken bij Greenyard zijn?

Tijdens de interactieve workshops kwamen de belangrijkste waarden volgend de medewerkers al snel naar boven. Een passie voor fruit, groenten en transport. Die waarden namen we mee in onze uiteindelijke recruteringscampagne.

Resultaat

We ontwierpen een poster- en videocampagne om nieuwe logistieke collega's aan te werven. Bovendien staken we de website van Greenyard in een nieuw jasje om de vacatures nog mooier naar voren te brengen. Greenyard kreeg er niet alleen een mooie campagne bij, de organisatie kreeg ook een beter zicht op zijn employer brand. Dat is niet alleen handig voor dit project, maar zo zorgden we er ook voor dat er in de toekomst ruimte is voor nieuwe campagnes. Greenyard is klaar voor de toekomst!

Greenyard1

Postduif


Schrijf je in voor de digitale nieuwsbrief van Sigmund en we laten onze duif jouw richting uitvliegen met een lading communicatienieuws vers van de pers!

Ik wil e-news ontvangen